Instaswap 2017 fall edition

Hee allemaal! Ik doe nog eens mee aan een swap! Dit keer is het de Instaswap 2017 fall edition. De inschrijvingen zijn inmiddels gesloten en binnenkort krijgen we ons adres toegestuurd. Benieuwd naar het concept? Klik op ‘meer’!

Het gezicht achter de schermen is Lynda Hovens (Instagram-account effe checken) en zij zette dit project enkele jaren geleden op poten.

instaswap2
Door Lynda van Instaswap

De swap werkt zoals lotje-trek. Iedere geïnteresseerde schreef zich in via de website en krijgt binnenkort een adres. Elke deelnemer maakt een fijn pakketje met een brief en verstuurt dat voor 30 oktober. Op die manier vangt iedereen dus een postpakketje van iemand anders. Zo simpel is het! Hieronder zie je mijn moodboard dat ik speciaal voor mijn swapvriendje maakte.

collage instaswap-01

Te laat met inschrijven? Geen paniek! Hou de website in de gaten als je de volgende keer graag wilt deelnemen. Nog meedoen met een andere swap? Gebruik de hashtag #cosyeveningswap op Instagram! Die swap wordt georganiseerd door Melanie en houdt in dat je allerlei spulletjes inpakt die te maken hebben met herfstige, gezellige avondjes. De inschrijving sluit op 25 september, dus als je snel bent, kan je er nog bij zijn! Ik hou je op de hoogte van mijn pakketje!

Liefs, Laura

 

27 gedachtes over “Instaswap 2017 fall edition

    • Moet je zeker doen! Ik vind het echt leuk om me ermee bezig te houden, werkt heel ontspannend voor mij en ik krijg er altijd voldoening van om zo’n mooi versierde brief op te sturen.

      Like

  1. ik heb het vaker voorbij zien komen en dan altijd geaarzeld. Ik ben een oen als het op cadeautjes kopen aankomt…ik kan echt tobben: vind de ontvanger dit leu, of toch liever dat?? komt bij dat ik eigenlijk geen spulletjes en prulletjes mens ben..

    Like

    • Ik gebruik Pinterest meestal als inspiratiebron, daar staan veel ideetjes op! En meestal maak ik zelf een leuk kaartje of versier ik de boel helemaal. Altijd leuk als je iets van eigen hand krijgt of verstuurt!

      Like

    • Ja, dat is al helemaal super rond die periode. Alles komt misschien wat later aan met al die extra postkaarten, maar het is inderdaad wel een heel tof thema!

      Like

Geef een reactie

