Review: korting op Yves Rocher met Flair!

Eerder deze week kocht ik een Flair en er zat een bonnetje bij. Met dat bonnetje kon ik voor maar liefst €0,01 een Yves Rocher-product kopen! Het bleef natuurlijk niet bij één product … Kijk je mee naar wat ik nog allemaal kocht?

DSCN8409

Hoe ga je te werk?

  1. Koop een Flair en zorg dat er een bonnetje bij zit.
  2. Surf naar de website yves-rocher.be
  3. Kies een product uit de webshop. Het eerste product dat in je winkelmandje belandt, wordt aangerekend voor €0,01. Zorg ervoor dat de minimum totale bestelwaarde €10 is.
  4. Ga naar je winkelmandje en typ de code in die op de achterkant van de bon staat.

Ik voegde nog een hoop andere producten aan mijn winkelmandje toe en in totaal betaalde ik slechts €35,41. Zonder bonnetje en extra kortingen zou ik ongeveer €74 betaald hebben. Dat betekent dat ik maar liefst een kleine €40 heb uitgespaard!

Behalve dagcrème van Nivea en parfum van Cacharel, heb ik verder niet veel merkproducten. Mijn foundation is van Hema (doet het helemaal top trouwens), mijn lipsticks komen van Action en mascara koop ik meestal in Kruidvat. Nu wou ik mezelf eens lekker verwennen en ik liet me helemaal gaan in de webshop.

DSCN8391

Deze drie producten ruiken naar framboos en munt. Van links naar rechts: bodymilk, peelende douchegel en gewone douche gel.

Bodymilk Framboos & Munt // €4,95 – 200 ml

Om ultiem te genieten van een bodymilk met vitaliserende eigenschappen heeft ons unieke team van experts, dat al sinds 1959 bestaat, een combinatie geselecteerd van biologische en fair trade karitéboter, essentiële pepermuntolie en frambozenextract. Uw huid wordt gehydrateerd en ruikt heerlijk.

Deze bodymilk ruikt een beetje zoet en zuur tegelijk. Eerst lijkt de melk een beetje kleverig op de huid, maar daarna krijg je wel een lekker zacht velletje.

Peelende douchegel Framboos & Munt // €4,95 – 200 ml

Om de huid dagelijks te reinigen en mild te peelen heeft ons unieke team van experts, dat al sinds 1959 bestaat, een combinatie geselecteerd van vruchtenpitten, essentiële pepermuntolie en frambozenextract.

De peelende douchegel zorgt ervoor dat ik een zachte huid krijg, maar ik ben toch niet zo voor de geur.

Bad- en douchegel Framboos en Munt // €3,95 – 400 ml

Om onder de douche of in bad optimaal te genieten van een vitaliserend moment heeft ons unieke team van experts, dat al sinds 1959 bestaat, een combinatie geselecteerd van aloë-veragel uit biologische teelt, essentiële pepermuntolie en frambozenextract. De huid wordt op milde wijze gereinigd en subtiel geparfumeerd.

Ook deze douchegel ruikt net hetzelfde als de bodymilk en de peelende douchegel. Voor €3,95 is de fles wel waar voor z’n geld!

DSCN8395

Behalve het flesje aan de linkerkant, is dit een setje. Normaal komt de set op €30,70, maar met de korting erbij kostte het slechts €15,35. Voor dat geld krijg je een hydraterende crème, een reinigingsmelk en een flesje micellair water. Het flesje aan de linkerkant is de So Elixir Purple geparfumeerde bodymilk en dat is het product dat ik kocht voor €0,01. De bodymilk komt normaal op €11,90.

Sensitive Végétal // €15,35

Voor deze crème is een extract van de Siegesbeckia Orientalis geselecteerd, omdat deze soort een bewezen dermo-verzachtende werking heeft. Het extract heeft, net zoals een cataplasma, een kalmerende, hydraterende en beschermende werking op de huid. Dag na dag reageert de huid steeds minder heftig. De lichte crème versmelt met de huid en kalmeert huidirritaties.

De set bestaat uit:
– Kalmerende Micellaire Reinigingslotion 2-in-1
– Kalmerende Reinigingsmelk
– Kalmerende Hydraterende Crème

De reinigingslotion heb ik nog niet kunnen gebruiken, omdat ik simpelweg nog geen make-up heb gedragen deze week. Ik moest een nachtje doorbrengen in het ziekenhuis vanwege mijn amandelen, dus ik spendeer de volgende dagen rustend op de zetel. De melk en de crème probeerde ik al wel uit en met resultaat! Normaal heb ik een redelijk vettige huid met hier en daar kleine puistjes of velletjes, maar nu voelt de huid van mijn gezicht gewoon lekker zacht aan zonder dat ik het gevoel heb dat ik een salami aai.

So Elixir Purple geparfumeerde bodymilk // €11,90 – 200 ml

Omhul uw lichaam met de betoverende hout- en bloemnoten van de Geparfumeerde Bodymilk So Elixir Purple voor een intenser en langduriger geureffect van uw Eau de Parfum. De formule trekt snel in, maakt de huid fluweelzacht en laat een verrukkelijke geur achter.

Deze bodymilk vind ik echt super! De melk ruikt naar pas gewassen baby’tjes en na het smeren voelt je huid ook aan als dat van een pas gewassen baby’tje. Helemaal lekker.

DSCN8397

Handcrème voor mooie handen en nagels // €3.50 – 75 ml

Voelen uw handen en nagels niet zacht aan en hebben ze behoefte aan hydratatie?
Verwen ze dan met de Handcrème voor Mooie Handen & Nagels. Zo worden uw handen en nagels beschermd en zien ze er mooier uit. De handen worden perfect gehydrateerd en zien er tot in de puntjes verzorgd en prachtig uit.

De geur van de handcrème vind ik niet super aangenaam (niet dat hij stinkt), maar hij doet zeker wel z’n werk! Ik heb altijd van die vervelende velletjes naast mijn nagels, maar na de handcrème een paar dagen te gebruiken heb ik er niet zo’n enorme last meer van.

Deodorant met katoenplant uit India // €2,70 – 50 ml

Milde deodorant met de verfijnde, zachte geur van katoenplant uit India. 24 uur lang doeltreffende werking.

Gewoonlijk gebruik ik spraydeodorants, omdat rollers me niet zo hygiënisch lijken. Ik wou het toch eens proberen en ik ben er wel tevreden over. De deo staat nu in mijn kast om hem meteen na het douchen te gebruiken, zodat er geen vuil of zweet op komt.

DSCN8400

Cadeautjes! De producten hierboven kreeg ik allemaal cadeau! De staaltjes en de producten in reisformaat in het zakje kreeg ik sowieso gratis bij mijn bestelling, de groene thee eau de toilette kreeg ik gratis bij een bestelling vanaf €35.

Express Oogmake-up Reiniging – Pur Bleuet // 50 ml
Deze Reiniging voor gevoelige ogen van Pur Bleuet verwijdert in een handomdraai alle make-up, zelfs waterproof, zonder een vettig laagje achter te laten. De ogen worden perfect gereinigd en de huid rond de ogen wordt gekalmeerd.

Bad- en douchegel Tiarébloem & Ylang Ylang // 50 ml
Om onder de douche of in bad optimaal te genieten van een sensueel moment hebben onze onderzoekers voor Plantaardige Cosmetica een combinatie geselecteerd van Aloë-veragel uit biologische teelt, essentiële olie van Ylang ylang en Tiarébloemextract. De huid wordt op milde wijze gereinigd en subtiel geparfumeerd.

Kalmerende Hydraterende Crème – Sensitive Végétal // 10 ml
Voor deze crème is een extract van de Siegesbeckia Orientalis geselecteerd, omdat deze soort een bewezen dermo-verzachtende werking heeft. Het extract heeft, net zoals een cataplasma, een kalmerende, hydraterende en beschermende werking op de huid. Dag na dag reageert de huid steeds minder heftig, de lichte crème versmelt met de huid en kalmeert huidirritaties.

DSCN8407

Un Matin au Jardin Groene Thee – Eau de Toilette // 100 ml

Geniet van de frisse, sprankelende geur van groene thee, perfect gecombineerd met de subtiele, houtachtige en hesperide noten van de Eau de toilette Un Matin au Jardin, die uw huid discreet omringt met een heerlijk parfum.

Deze Groene Thee eau de toilette doet me een beetje denken aan een bos waar het net geregend heeft. Ik hou het normaal bij een zoeter geurtje, maar deze parfum ruikt heerlijk fris en lijkt me een leuke afwisseling!

DSCN8383 kopie2
De hele stash.

Als je vandaag of maandag nog een Flair te pakken krijgt, dan kan jij ook nog genieten van een Yves-Rocher-product voor maar €0,01! Het bonnetje geldt nog tot 17/09!

Liefs

Laura

9 gedachtes over “Review: korting op Yves Rocher met Flair!

  1. Allemaal leuke producten heb je daar gekozen. ook tof van die korting van bijna 40 euro. shopt altijd net ietsje leuker 🙂 wist trouwens niet dat de foundation van de Hema zo goed was?!

    Like

Geef een reactie

