Postdag

Hee allemaal! Het is al even geleden dat de vorige postdag online kwam, dus bij deze! Ik stuurde een brief naar Roal, een meisje dat ik leerde kennen via Snail Mail Penpals.

Snail Mail Penpals is een website waar je mensen leert kennen om brieven, kaartjes of postpakketjes mee te sturen. Je maakt een profiel aan en daarna kan je iemand zoeken op basis van je eigen voorkeur. Je kan bijvoorbeeld kiezen of je wil schrijven met een mannelijke of vrouwelijke persoon, uit welk land je penvriend(in) komt en hoe oud hij of zij is. Vervolgens kan je een privéberichtje sturen met de vraag of je vriend met jou wil schrijven.

Ik contacteerde ook enkele mensen, waaronder dus Roal. Roal is een meisje uit Nederland, maar verder weet ik nog niet zo veel over haar. Ik schreef de eerste brief en die laat ik je vandaag zien!

DSCN8365

DSCN8369

Ik borduurde dit kaartje. Ik ben er nog geen held in. De brief beplakte ik met een zwart-wit-hoofd en wat gekleurde papiertjes. Die vind ik wel leuk!

DSCN8368

Hopelijk is Roal blij met mijn briefje! Ik vond het in elk geval een fleurig en kleurrijk pakketje. Zo, nu ik ga ik weer verder leiding spelen op kamp.

Doei!

Laura

13 gedachtes over “Postdag

  1. Yay, een snail mail blog! Bij ons (op het blog, forum etc) zijn ze helemaal weg van snail mail, wij versturen ook regelmatig leuke poststukken naar elkaar. Zo heb ik laatst o.a. ook Pocketletters gemaakt, erg leuk om te doen ❤

    Like

Geef een reactie

