PINspiration

 

Ik haal ontzettend veel ideeën van Pinterest als het aankomt op post versturen of DIY’s. Dat laatste zet ik vandaag in de kijker. Ik laat je mijn favoriete Pinterest DIY’s zien die ik graag zelf een keertje zou maken!

accessoriesframe
Door Morning Creativity

Deze oorbellenhouder van morningcreativity.com lijkt me gemakkelijk te maken. Je kan het stappenplan terugvinden als je op de link klinkt. Je hebt maar een paar spullen nodig om dit te maken: een fotokader (kringwinkel, een euro) en kiekendraad, zoals ons moeke dat zegt. Dat laatste is waarschijnlijk ook terug te vinden in het tuinhuis (‘het schop’) van moeke. Daarnaast heb je een tang nodig om de draad te knippen en een nietmachine om de draad te bevestigen aan de kader.

b0afb391ff5de06c635ecb6238cbfc5f
Door Mr. Hyde – Instructables

Dit kampvuurtje ziet er suuuper gezellig uit! Ik denk dat ik hier wel een paar extra handen voor nodig heb, want ik ben niet zo goed met grote dingen. Ook zou ik niet meteen weten waar ik zo’n wastrommel kan halen. Ach ja, het ziet er in elk geval leuk uit op mijn Pinterest-bord!

Enamel-Dig-for-Victory-Mug-and-Natural-Branch-Coasters-Project-via-Garden-Therapy-coasters-recycle1
Door Stephanie – Garden Therapy

Deze DIY van gardentherapy.ca lijkt me wel haalbaar om te maken. Toen mijn vader hout aan het zagen was heb ik gevraagd om een dunne lap hout over te houden en die gebruik ik soms om spulletjes op te etaleren voor foto’s. Volgende keer als ik ga wandelen neem ik zo’n kleine tak mee om in stukjes te zagen. Voor de rest heb je nog wat schuurpapier en vernis nodig om het geheel af te werken.

040cfd2e-b59e-423c-8c01-1e9cb45d5f36
Door Francesca – eHow

Dit bakje hierboven is volgens mij het gemakkelijkste om te maken. De DIY komt van eHow.com en maak je van een ontbijtgranendoos! De marmerfolie koop je voor een zestal euro bij een doe-het-zelfzaak zoals Gamma of Brico.

De eerste DIY waaraan ik wil beginnen is de laatste, het bakje met marmerfolie. Op mijn schapje staan een hoop notitieboekjes en het Blogboek (aanrader!) die nog geen vast plekje hebben.

Liefs, Laura

Geef een reactie

