Snailmailblog: bij gebrek aan beter

In ‘Snailmailblog’ laat ik jou blogs en internetadresjes zien die met snailmail en post te maken hebben. Van kleine enveloppen tot grote postpakketjes: ik toon je al mijn favorieten! Deze week: bij gebrek aan beter.

De schrijfster achter de schermen heet Elisse en ze omschrijft zichzelf als een gekke kattenvrouw en een knustelaar. Ik volg haar al sinds ik in contact kwam met bloggen, en dat is ondertussen toch al ongeveer een jaar of vijf, zes geleden. Elisse propt haar blog niet in een vakje, maar blogt over allerhande zaken zoals snailmail, naaien en haar katten of Josefien, het naaimachien. Momenteel is het minder druk op haar blog, maar ik hoop dat er binnenkort weer nieuwe posts aankomen!

In Snail mail Sunday laat Elisse zien welke brieven ze verstuurt en ontvangt. Wat ik zo leuk vind aan Elisse’s post en haar foto’s daarvan, is dat alles barst van de vrolijke kleurtjes! Mijn favorietjes:

IMG_5207kopie
Door Elisse – bij gebrek aan beter

Het geborduurde veertje vind ik een tof ideetje! Zelf eens doen binnenkort.

IMG_4707kopie
Door Elisse – bij gebrek aan beter
9437603222_8d65370a6c_z
Door Elisse – bij gebrek aan beter
8384143298_ae0e2ec492_z
Door Elisse – bij gebrek aan beter
IMG_5202-002
Door Elisse – bij gebrek aan beter
IMG_1777
Door Elisse – bij gebrek aan beter

Neem zeker een kijkje op haar blog, en klik de tag ‘(snail)mail’ maar eens aan! Ik hoop dat haar blog jullie evenveel inspiratie brengt als bij mij!

Liefs

Geef een reactie

