#dutchsummerswap part 2

Hi allemaal! Twee weken geleden liet ik jullie weten dat ik zou deelnemen aan de #dutchsummerswap. Begin deze week ontving ik mijn pakje van Liese en verstuurde ik mijn pakje naar Chloë. Benieuwd? Kijk snel verder!

DSCN7973

ONTVANGEN

DSCN7972

Dit was het pakketje dat ik van Liese ontving!

DSCN7976

Momenteel heb ik nog geen kader in A4-formaat, maar als ik nog eens de kringwinkel of IKEA passeer, dan kan ik eens zoeken naar een kadertje. Nu hangt mijn flamingoposter voorlopig met washitape op de muur. Het pakje er naast mag ik jammer genoeg pas openen met mijn verjaardag! Ik heb het op mijn bureau in het zicht gezet, zodat ik het zeker niet vergeet wanneer het oktober is!

DSCN7977

Op de foto hierboven zie je de brief die Liese me had gestuurd! In het pakje met flamingo’s zat een schattig groen kadertje dat ik meteen op mijn plankje heb gezet. In de rode envelop zat een geurzakje dat echt heeeel lekker ruikt! Yum!

PicMonkey Collage-4

DSCN7982

In deze twee pakjes zaten ook leuke spulletjes! Een notitieboekje om mijn collectie aan te vullen en twee papieren ananassen. Ik heb de blauwe opgehangen in mijn werkruimte en de groene zoek ik binnenkort op te hangen in mijn slaapkamer.

PicMonkey Collage-5

DSCN7989

Ooh kaartjes! Hiermee ben ik heel blij mee! Liese heeft de kaartjes zelf gemaakt en ze zien er super uit. Daar is werk in gestoken! In de bruine envelop zat ook nog een leuke bladwijzer met magneet in.

PicMonkey Collage-6

PicMonkey Collage-7

Wanneer ik Lieses pakje open maakte, was het even helemaal feest in mijn hoofd, want de leuke spulletjes bleven maar komen! Mijn swapmaatje naaide zelf een supertoffe totebag!

DSCN7993

Met deze vierkante blaadjes kan ik aan de slag om origami te vouwen!

PicMonkey Collage-8

Ennnnnnn… Tony’s!!! Geweldig! Tony’s is mijn favo chocolade, en Liese stak er ook eentje in het swappakketje. Ben ik helemaal vrolijk van.

Bedankt lieve Liese voor dit pakketje, ik ben er echt heel blij mee en je hebt er geweldig veel werk ingestoken! Merci!

VERSTUURD

image1.JPG

Mijn pakketje was naar Chloë verstuurd en er zat van alles wat in: labeltjes, stickers, postzegels en nog enkele postkaarten. Ik hoop dat ze er blij mee is!

PicMonkey Collage-10

PicMonkey Collage-9

Ik vond de #dutchsummerswap een heel leuk projectje, en waarschijnlijk organiseer ik binnenkort zelf eentje! Heb je nog tips of ideeën om me daarbij te helpen, dan mag je altijd een reactie achterlaten!

Liefs, Laura!

2 gedachtes over “#dutchsummerswap part 2

Geef een reactie

