Shoplog AliExpress – stationery

Op 9 juni bestelde ik een heleboel stationery-spulletjes op AliExpress om mijn innerlijke dramaqueen te sussen (examens en meer van dat leuks). Ondertussen zijn al mijn bestellingen aangekomen en in deze blogpost laat ik jullie zien wat er in mijn brievenbus lag!

Alles is erg snel toegekomen en daar verschiet ik wel van. Hoewel mijn moeder klaagde dat de brievenbus dag na dag uitpuilde van plastic zakjes de voorbije twee weken, ben ik zeker tevreden. Ik bestelde maar liefst 28 dingen en betaalde nog geen 20 euro. Eerst had ik totaal geen weet dat ze zelfs stationery hadden op AliExpress, maar via een blog kwam ik te weten dat de website een heel arsenaal stationery-spullen verkoopt. En tegen een fris prijsje.

DSCN7965

DSCN7942.JPG

Deze kaartjes zijn heel cool! Ze hebben de grootte van een visitekaartje. Hartstikke schattug. Het linkse pakje was €1,35, het middelste was €1,49 en het rechtse kostte €1,56. In elk pakje zitten 28 kaartjes met tekeningen van dieren. Mijn favoriet is het rechtse pakje, want dat bestaat uit kaartjes met vrolijke dierenpatronen.

PicMonkey Collage

PicMonkey Collage-3

Ook kan je een berg verschillende washi tapes vinden op de website. Ik kocht zeven rolletjes: zes dunne tapejes en één dik rolletje. Ik ze nog niet echt getest, maar op het eerste zicht zien ze er wel degelijk uit. De rolletjes zijn zeven meter lang.

Van links naar rechts: eentweedrieviervijfzeszeven

PicMonkey Collage-2Naast de kaartjes en de washi tapes kocht ik ook vijf kleine doosjes met stickers. Er zitten echt hele toffe stickers in, maar ook afschuwelijke schepsels. Ik merk ook dat er slordig te werk is gegaan: verfomfaaide stickers en ezelsoren. In elk doosje zitten 40 stickers, behalve in het doosje rechtsboven, daar zitten er 45 in. Het doosje rechtsboven en linksonder zijn mijn favorieten, maar de andere zijn ook de moeite waard. Ik ben blij dat ik deze stickers gekocht heb, omdat je zo’n printjes niet overal zomaar vindt. Een doosje kost ongeveer 80 cent.

Van links naar rechts en boven naar onder: eentweedrieviervijf

DSCN7970

Slapende wolkjes, kan niet mis zijn. Kreeg er nog stickers bij ook. Voor 85 cent krijg je drie enveloppen.

DSCN7969

De zakjes zijn 70 cent per pakje en in een pakje zitten vijf stuks. Het bestellen van dit item is wel een beetje een verrassing, want je kan geen kleur kiezen. Je krijgt dus een random pakje met een random dier op. Het notitieboekje was 65 cent. Op de foto van de website ziet het boekje er blauw uit, maar het heeft meer iets weg van grijsgroen. Het boekje is gevuld met horizontale lijntjes en je hebt veel plek om je krabbels te noteren!

DSCN7968

Voor 30 paperclips betaalde ik 77 cent. Er zijn zes verschillende kleuren: zwarte, rosegold, roze, groen, geel en grijs. De paperclips komen samen aan in een zakje en de kleuren zijn niet apart te koop. Ik had eerder al hartjespaperclips, maar deze vind ik nog schattiger!

DSCN7956

Mijn collectie plakbriefjes en sticky notes kan ik ook weer uitbreiden! Het notitieblokje met de cactus was 89 cent, de poppetjes waren 30 cent en de rode en blauwe sticky notes kostten 35 cent.

DSCN7962

Ik zag ook muurstickers voorbij komen en om in thema van de regendruppels te blijven, besloot ik bovenstaand stickervel in mijn winkelmandje te zwieren. Jammer genoeg is het vel lelijk toegetakeld tijdens de reis, maar eenmaal de stickers op de muur plakken, merk je nog weinig van de kreuken. Je betaalt net geen euro voor twintig regendruppels en je kan kiezen uit vier verschillende kleuren.

DSCN7960

Cactusfan die ik ben, kon ik deze etui moeilijk niet in mijn mandje leggen. De etui kost €1,24. Let op: enkel gemaakt voor kleiner schrijfgerief, mijn pas geslepen potlood krijg ik er bijvoorbeeld niet in.

DSCN7955

Die zwarte maskertjes zijn overal booming business, dus ik bestelde eentje om te zien of dat masker nu effectief werkt. Conclusie: nee, hartstikke bagger, niet kopen, troep. Doet ontzettend pijn om van je gezicht te halen en er kwam geen enkele meeëter uit. Nogmaals, troep.

DSCN7961

Tot slot kocht ik ook bovenstaande oorbellen voor 21 en 30 cent. Het linkse paar was 30 cent en het rechtse was 21 cent. Als je vergelijkt met de foto op de website, zie je wel dat het linkse paar iets dikker is uitgevallen. Ik heb het rechtse paar oorbellen een dag gedragen en ik merkte wel wat irritatie op.

Conclusie: ik ga zeker nog eens opnieuw stationery-spullen bestellen op AliExpress! Ik ben heel blij met wat ik kreeg voor mijn geld en ik heb er een hoop originele dingetjes bij! Bovendien waren de twee weken wachttijd helemaal niet zo lang. Laat je zeker niet afschrikken om op AliExpress te shoppen!

Liefs!

Geef een reactie

