PINspiration

Naast mijn DIY-blogposts, zal ik ook nu en dan een ‘PINspiration’ schrijven. Daarmee bedoel ik dat ik ga snuffelen tussen mijn Pinterest-borden en telkens een categorie uitkies om enkele afbeeldingen uit te zoeken. Gewoon omdat ik de foto’s hartstikke leuk vind en per se aan jullie moet laten zien! Ik begin bij mijn favo bord: snailmail!

3aca101e54cc4ebaae1257b7e22374ab

Ik zal beginnen met een afbeelding van mijn eigen snailmail! Dit was mijn eerste flipcard die ik maakte en ik ben er best trots op!

32b1888c94d4da0a031e9d2b3d400371

Deze post vind ik leuk vanwege de confetti! Ziet er zomers en vrolijk uit. Deze afbeelding komt van Dream Green DIY. Als je graag meerdere foto’s van deze post wil bekijken, klik hier.

b1105409d6c54a0c56cdba76519df7a3

299701b14de6e99759288df9a0d9d109

Hierboven zie je een flipcard gemaakt door de professional! De bovenstaande afbeeldingen zijn flipcards gemaakt door @paper_sweetpea, designer en paperlover. Je moet zeker eens een keer op haar Insta-account kijken. Ik dacht dat ze ook een blog had, maar die vind ik eventjes niet. De flipcards hier vind ik echt leuk omdat ze pastelkleuren bevatten, maar tegelijkertijd ook heel kleurrijk zijn. Echt chic!

Processed with VSCO with s2 preset

Dit is dan weer een andere richting uit. Heel zachte kleurtjes en het geheel ziet er natuurlijk uit. Er staat helaas geen link of naam bij deze afbeelding, dus ik weet niet van waar ie komt.

Zo, nu heb ik ook weer wat nieuwe ideetjes opgedaan! Straks begin ik aan mijn brievenbuspakketje van de #dutchsummerswap op Instagram en ga ik ook nog eens zoeken naar andere swaps waaraan ik kan deelnemen!

Happy snailmailing!

Liefs, Laura

Geef een reactie

