#dutchsummerswap

Spannend! Vandaag moest mijn moodboard af zijn voor de #dutchsummerswap op Instagram. Die swap wordt georganiseerd door Celina en het is de bedoeling dat alle deelnemers een brievenbuspakketje maken. Een van de dagen krijgen we een swapmaatje naar wie we ons pakketje mogen verzenden en als alles goed loopt dan krijgt iedereen vervolgens een pakketje van een andere persoon.

Schermafbeelding 2017-06-27 om 21.49.08

Elke deelnemer moest dus een moodboard maken om je swapmaatje wat inspiratie te geven. Hierboven zie je mijn moodboard. Alles spreekt een beetje voor zich: ik hou van koffie, zowel koud als warm, ik schrijf graag brieven en maak graag postpakketjes en planten en bloemen heb ik ook graag.

7 juli moet iedere deelnemer zijn of haar pakje verzenden en enkele dagen later zou het dus in de brievenbus moeten belanden. Ik ben heel erg benieuwd naar mijn pakje en ik zie er alvast naar uit om een leuk pakje in elkaar te steken voor mijn swapmaatje! Ik hou jullie zeker op de hoogte van mijn pakketje.

 

Liefs, Laura

Een gedachte over “#dutchsummerswap

Geef een reactie

