Shoplog // Vila, Only, Jacqueline de YONG

shoplog.pngNa vier dagen ziek te zijn geweest, mocht ik toch wat ontspanning gebruiken, vond ik. In de buurt is net een nieuwe winkel geopend en daar ben ik eens langsgegaan. Benieuwd naar wat ik kocht?

De winkel, Mio Mio, heeft twee vestingen: eentje in Leopoldsburg en een nieuwe in Ham. Tien minuutjes rijden en ik was er al. Wauw! Dat was mijn eerste indruk van de winkel. Prachtige kleding en veel variatie, een heel fris interieurtje en vriendelijke verkoopsters. Ik heb me meteen maar een klantenkaart laten aanmaken. Er hangen van alle merken die geschikt zijn voor elke portemonnee. Ik laat je zien wat ik kocht!

DSCN7798

Ik kocht vier dingen: een jurk, een vestje, een shirt en oorbellen. Streepjes, I ❤ streepjes.

shoplog2

Jurk Vila // €26,95

Dit ding zit echt heerlijk. Op de achterkant is een rits als versiering en het komt tot aan de helft van mijn dijen. De jurk spant niet en schijnt ook niet door.

shoplog3

Shirt Only // €24,99

Het is gewoon een shirt. Niet veel over te vertellen. Zit wel lekker.

shoplog4

Vestje Jacqueline de YONG // €14,99

Op dit vestje ben ik ook al verliefd. Het ziet er heel fleurig uit en het is gemaakt van een dun stofje. Ideaal voor als het zonnetje schijnt, maar er toch wat wind is.

DSCN7804-2

Oorbellen // €9,95

Deze oorbellen droeg de verkoopster ook. Dat zag ik pas toen ik net ging afrekenen en riep impulsief: “DIE WIL OOK NOG GRAAG HEBBEN!!!”, *wijzend naar vrouw haar oren*.

18555131_1657116837635799_1463574729_n

Hier zie je mijn outfit dus. Ik weet niet of de prints bij elkaar passen, maar dat boeit me eigenlijk nooit, dus ik ga het gewoon zo dragen. Ik wou een foto van mijn outfit terwijl ik voor de in de bloei staande haag stond, maar de fotografiekunsten van mijn moeder zijn niet om over naar huis te schrijven. Het werd dus een gsm-foto. (Gezocht: fotograaf. Iemand?)

De laatste inkoop heeft totaal niet meer met kleding te maken, maar ik wou toch nog graag een foto tonen. Ik vond deze cactus gisterenavond op 2dehands.be voor €3. Vijftien minuutjes rijden. Niet twijfelen. Past nog bij m’n jasje ook.

DSCN7844-2

10 gedachtes over “Shoplog // Vila, Only, Jacqueline de YONG

Geef een reactie

